1. Alie Cramer

Ondanks dat er een kindermenu is, zijn ze niet ingesteld op kinderen. We arriveerden om 19:30 na een bezoek aan de molens met een buitenlandse gast. Toen het hoofdgerecht van de kinderen er om 21:05! nog niet was en ik ging vragen waar het eten bleef, vertelde men mij dat het in de pan lag. Toen het een kwartier later er nog niet was ben ik bij de gastvrouw verhaal gaan halen. In plaats van enig soort van excuus beschuldigde zij ons dat, "wij pas om half 8 zonder reservering met de kinderen aan tafel gingen en dat onze buitenlandse gast een 4 gangen menu had besteld en hij dus eerst zijn soep gehad moest hebben voordat de kinderen hun hoofdgerecht konden krijgen". Oftewel het was allemaal onze eigen schuld dat onze kinderen honger hadden. Mijn man heeft gelijk afgerekend en we vertrokken. Van de bediening kregen we nog wel de frietjes en kipnuggets mee zodat zij in ieder geval na 2 uur nog iets te eten hadden. Ik ben bij een restaurant nog nooit zo ongastvrij behandeld.

1. Deze gastvrouw heeft inderdaad de gewoonte de schuld voor alles wat er mis gaat bij de gast neer te leggen. Die ervaring heb ik ook.