Op dit adres zit nu: Mi Li

1. Afgelopen dinsdag heb ik met een grote groep bij Inspired gegeten......of liever gezegd gedineerd.
    Met 24 collega's is het altijd lastig om voor iedereen wat naar eigen smaak te vinden,echter hier geen probleem. De internationale kaart biedt gerechten van carpaccio tot sushi en van Hollandse lendesteak tot Aziatisch bereidde tonijn.
    Wij kozen voor 4 gangen menu met keuze vis/vlees/vegetarisch.....en dat voor...32,50p.p.
    Bij de eerste ronde met drank kregen de wijndrinkers ongevraagd maar erg leuk een soort wijn proeverij. Bij bestellen van een glas wit rood of rosé kreeg een ieder de kans om 2 of 3 wijnen te proeven om zo tot een keuze te komen. Ikzelf nam een pilsje van de tap (Brand)maar een volgende keer ga ik zeker terug voor een mooi glas wijn.

Vorige recensies van jerome

• Op de Biltstraat ben ik al vaker geweest voor een hapje of een drankje, maar nog niet eerder bij Inspired. Vrijdag op de vooravond stappen m`n vrouw en ik naar binnen en verbazen ons over de grootte van het restaurant, hetgeen je voor de deur niet verwacht. De opmerkzame bebaarde gastheer merkt onze verbazing op en meldt ons dat Inspired voorheen een discotheek is geweest, vandaar de ruimte, maar daar zie je in de huidige inrichting niets meer van terug. We nemen plaats aan een hoge tafel voor 4 personen tegenover de bar en vragen naar de wijnkaart. Na een paar minuten verschijnen ongevraagd wat olijven en nootjes op tafel en twee wijnglazen. We "moeten" iets proeven uit een schitterende blauwe fles. Albarino een spaanse wijn, heerlijk als aperitief maar ook lekekr bij visgerechten wordt ons verzekerd, niets is minder waar! Zalig! we nemen een fles en een Antipasti voor 2 personen. Lekker borrelend en snoepend van de schaal lekkernijen komen er steeds meer gasten binnen en ontstaat er tussen de moderne muziekklanken een gezellig geroezemoes. We voelen ons helemaal op ons gemak en besluiten niet meer van onze plek weg te gaan.we nemen ons hoofdgerecht aan de hoge tafel, een risotto van de Chef met truffel en super mals rundvlees en een prachtig stuk tonijn. Na een tweede flesje Albarino gaan we "rozig" naar huis ! Heerlijk ! Dat doen we snel nog eens.