1. LuckyLuc

Helaas zeer slechte ervaring gehad in dit restaurant. Wij zijn buiten gaan zitten ivm zonsondergang en gedekte tafels met stoffen tafellaken, zag er al met al netjes uit. Wij bestelden: mosselen naturel en mixed grill. Ronduit schandelijk wat er geserveerd werd. Op de frieten bij de mosselen zaten zwarte puntjes, een teken dat het frituurvet al veel te lang niet meer ververst werd. Verder werd er maar 1 zuur sausje bij de mosselen geserveerd. Daarom het verzoek gedaan bij de ober voor nog een extra cocktailsausje erbij. Deze ober hebben wij niet meer terug gezien (en evenmin het sausje). De mosselen smaakten redelijk echter wel zeker 10 dichte, teveel voor 1 pannetje. De mixed grill werd geserveerd met 2 aangebrande worstjes. Retour keuken dus. Vervolgens kwam na 10 min een nieuwe schotel. Hoewel je aan de kust natuurlijk ook vis hoort te eten, was het vlees/kip van de mixed grill van onvoldoende kwaliteit (vlees was zelfs taai). Kortom, een schandelijke vertoning en zonde van het geld om hier te gaan eten. Er zijn veel betere restaurants te vinden in Blankenberge, met een veel betere prijs kwalteit verhouding.

2,8