1. Vergeten om een bestelling door te geven aan de keuken is helemaal niet erg, dat kan gebeuren als het druk is. We kwamen hier vaker, hadden geen haast en de serveerster buiten ging goed met de situatie om. Toen na anderhalf uur wachten het eten kwam, bleek echter het saladebuffet schoon leeg. Omdat de salade de enige groente is die je bij de gerechten kunt eten, wilden we dat wel graag erbij, want alleen sate/schnitzel met patat is ook wat kaal. Het bijvullen van het buffet bleek echter een groot probleem voor de dame binnen: want het was druk en warm, want iedereen wou tegelijk eten, want het was al drie keer bijgevuld. Argumenten waar je als klant weinig mee kunt. Ook op een later tijdstip een bordje sla komen brengen, daar begon ze niet aan. Door de uitermate onvriendelijke en zelfs ongepaste bejegening zijn we vetrokken. En we komen hier nooit weer. Jammer, want de lokatie heeft potentie.

5,7