1. Teleurgestelde ex-klant

Op deze zomerse dag een frietje besteld met vier personen.
    Tegen de tijd dat de bestelling klaar was brak de hemel los, een ongekende zomerse stortbui met lichte hagel!
    Op het terras was geen parasol te vinden om te kunnen schuilen.
    Dus zijn we naar binnen verplaatst.
    Tot onze grote verbazing mochten wij geen gebruik maken van de tafels en stoelen welke allen niet bezet waren!!
    De eigenaar vertelde dat dit uitsluitend voor klanten was die van de kaart bestelde.
    Stomverbaasd vroeg ik 'nood breekt wet'?
    Maar helaas werd daar geen gehoor aan gegeven en konden we voor de balie gaan staan eten.
    Mijn vriendin vond een kast als plekje om haar dienblad op neer te zetten.
    Vervolgens kreeg ze ook nog te horen dat ze normaal moest doen!
    Op welke manier moet je in hemelsnaam je dienblad vol met eten fatsoenlijk nuttigen?
    Als er geen ruimte wordt gegeven om rustig te eten, en de vloer te plakkerig is om op te zitten..
    Al met al een teleurstellende afloop van dat heerlijke frietje waar we naar uit keken.
    Keken, ja dit was de laatste keer bij deze friettent!

1. Klopt , deze eigenaar denkt dat die god is , is de enige friettent in het dorp ,vandaar de hoge prijzen ,en de brutaliteit , het word tijd voor een 2e friettent in de buurt .