Op dit adres zit nu: Frisk aan het Spaarne

1. Afgelopen vrijdag hebben mijn man en ik bij jullie gegeten.
    We waren een half uurtje te vroeg en we werden een beetje raar aangekeken. Ik had buiten gereserveerd en er was nog genoeg plek dus snap niet waarom de bediening zo raar reageerde. We mochten wel gaan zitten maar kregen pas na 35 minuten (nadat we zelf om drinken vroegen) de vraag wat we dan wilden drinken. 10 minuten later kwam de menukaart. We hadden snel onze keuze kunnen maken. Mijn man koos voor een 3 gangenmenu en ik voor een voorgerecht en hoofdgerecht. We moesten zelf weer proberen de aandacht te trekken om onze keuze door te geven. Na 40 minuten kregen we het voorgerecht. Carpaccio was erg lekker maar erg wienig voor het geld. Mosterdsoep was daarintegen erg lekker en veel. Inmiddels weer zelf om drinken moeten vragen na 10 minuten proberen de aandacht te trekken. Nadat we ons voorgerecht op hadden wachten we weer 45 minuten voordat we het hoofdmenu kregen. Ossenhaas was heel erg lekker en de kabeljauw was ook goed. Weer geen drank nou ja ze komen misschien zelf wel. Niet dus. Hoofdgerecht op en wachten op het toetje. Inmiddels was het 3 uur verder. Na 45 minuten naar de kassa gelopen te hebben waar ze druk bezig waren met een andere klant waar iets niet klopte vroegen we om ons toetje. Oeps deze waren we vergeten. Voor niets gewacht. We kregen wel excuses en het meisje van de bediening vond het heel erg. We kregen wel koffie van het huis. We vroegen meteen maar de rekening en zeiden dat we het toetje niet meer hoefde want we waren nu 3 uur verder. Dit snapte ze en gaf de rekening. Hier stond dit nog wel op. Ze nam de rekening terug en gaf ons een korting op de rekening voor al het ongemak. Dit vonden we wel erg netjes.

Het was op de avond helemaal niet druk maar de 2 meiden waren maar met zn tweetjes. Ze moesten veel te veel zelf doen (eigenlijk alles), dit kan natuurlijk niet. Als ze buiten kwamen keken ze niet even verder of er lege glazen waren want er waren constant lege glazen. Wij hebben er 3 uurtjes gezeten en 3 drankjes en koffie op. Dit lijkt mij ook niet zo handig voor de omzet. Al met al het was lekker weer en we hadden een feestje te vieren (jammer voor de weinig biertjes die we konden drinken die overigens lauw was van de tap). Hopenlijk leren jullie van de recensies want het eten was wel erg goed.