1. Mr X 30 punten

Na 10 minuten op het terras gezeten te hebben werden we eindelijk geholpen. Wit bier in een simpel fluitje was de enige mogelijkheid gezien ze geen andere glazen hadden. Gezien m'n vriendin erg zin had in Pizza bleven we zitten. Het eten besteld, maar geen bestek gekregen. Het eten werd geserveerd, maar helaas nog geen bestek. Gelukkig kwam dit 4 minuten later, het was bestek van de Lidl en leek erg misbruikt. Het bord was erg slecht opgediend voor de T Bone steak met een schaaltje frietjes ernaast met daarbij nog een mooie Mayonaise Spuitfles, zo verf uit de supermarkt. De mayonaise leek bijgevuld door een waterig goedje wat weinig weg had van mayonaise. De pizza was prima en leek meer hun "specialiteit". Ongeveer na 4 minuten eten was het mes afgebroken en kon een andere gast mij een ander mes aanreiken. De serveerster kwam nog 3 minuten later en gaf eerlijk toe dat het niet meer de beste kwaliteit was van de Lidl.

Na het eten hebben mijn vriendin en ik ongeveer 15 minuten zitten wachten op service, maar helaas leek deze niet meer in de buurt, hoewel er toch zo'n 20 man op het terras van het restaurant zat. Uiteindelijk maar naar binnen gelopen om af te rekenen, waarna ik een foute rekening kreeg en het nog 3 minuten langer duurde om het te corrigeren.

1,9