1. We begonnen met uiensoep en tomatensoep met ons allen. Zowel de tomatensoep als uiensoep waren niet warm. De tomatensoep moest romig zijn. Het was echter water wat geen room gezien had. De uiensoep moest alla halle zijn. Wat mij betreft was het niet meer dan met Franse slag. Geen aanrader dus.Oook weinig keus erin.

Dan het hoofdgerecht; een bak droge sla zonder dressing leek het, met frites met akelige kruiden er over. Mijn pepersteak bestelde ik medium, toen ik hem kreeg leek het meer op lever, zo doorbakken dat je er met een mes niet doorheen kwam. Gaf dit toen ze borden kwamen halen aan en de bediening was het met me eens. Heb er een foto van gemaakt, ik plaats hem maar niet.

Er werd wel wat nieuws aangeboden, maar ja, dan moet je hele gezelschap op mij wachten, dat was voor mijn ouders niet mogelijk. Ze zijn in de tachtig. Ik kreeg toen een een kop koffie aangeboden en dat was het. Jammer, had me erop verheugd en kwam met honger thuis.