1. Net bij troost gegeten. Gaan we aan tafeltje zitten, enigste wat buiten vrij was, ligt er veel gesmolten ijs op, wordt niet eens met een doekje over geveegd.. op t laatst bestel ik een ijs, vanille ijs met warme chocolade saus zonder slagroom. Daar komt de ijs, mét slagroom. Zeg ik: ik had zonder slagroom besteld. Zeggen ze: oh!
    En het ijs blijft staan. De chocoladesaus is harder dan pasta. Zeg ik: goed als ik dit laat staan, dit ga ik niet eten. Zeggen ze: de warme saus stijft op... Uh? Na dat ik dit kenbaar heb gemaakt komt het meisje niet eens terug!?
    Ik weet dat ik niet veel hoef te verwachten met deze prijs, maar dit kan toch echt niet. Kom hier dus ook niet meer terug en ook geen aanrader om ook maar een beetje klantvriendelijkheid te verwachten. Prijs kwaliteitsverhouding daarentegen is goed.

4,3