1. Fam. Jekel

Zondag 14 juli j.l weer een keer gaan eten bij the Beacon, na het lezen van de goede recensies van de afgelopen tijd.
    We hadden namelijk een jaar geleden een zeer teleurstellende avond gehad en waren niet van plan om hier nog een keer terug te komen. Maar iedereen verdient een tweede kans, dus nog maar een keer geprobeerd.
    En deze keer was het echt geweldig ! Goede bediening, heerlijk eten en een lekker sfeertje. Wat bleek? Er zat sinds een paar maanden een andere baas / bazin in the Beacon.
    Dikke pluim! Dus vandaag, 21 juli, weer gaan lunchen en lekker genoten van het zonnetje op het prachtige terras. Wij zijn weer helemaal om en komen zéker terug !

Vorige recensies van Fam. Jekel

• Fam.Jekel

30-7-2012

Vanavond met vier personen gegeten bij Beacon. Zeer eleurstellend!

Als eerste kregen we te horen dat er van de vijf hoofdgerechten er twee uitverkocht waren. Waarschijnlijk was de schnitzel die een van ons bestelde de laatste, want de gasten die na ons kwamen kregen aan het lijstje de schnitzel nog toegevoegd.
    Voorgerecht; Gamba's, zeer karig voor €9,-.
    De hoofdgerechten werden geserveerd met koude broccoli en erg hard. Vlees en vis waren oké, maar de champions voor bij de
    schnitzel waren oud en gerimpeld, met een rare bijsmaak. Kleine portie friet, voor vier personen. Dit alles was erg vervelend voor de bediening, aangezien de klachten bij hun terecht komen. De meisjes waren vriendelijk, maar erg jong. We hebben onze bevindingen medegedeeld aan de bediening, met de opmerking om dit door te geven aan de kok.
    Nadat de couverts waren weggehaald, werd er gevraagd of we nog iets wilden drinken, maar wij hadden genoeg gehad. We konden horen dat de meisjes onze "klacht" vertelden aan de eigenaresse.
    We zijn na 5 minuten maar zelf de rekening gaan betalen, bij de eigenaresse, die niets deed met deze info.

Voor ons was dit de laatste keer Beacon
    Jammer, want we kwamen hier vorige jaren altijd met veel plezier eten of een terrasje pikken.

3,2