1. Tijdje terug hier met groupon heerlijk gegeten, plezierige kennismaking met de smaakrijke libanese keuken.. Vooral de koude voorgerechtjes smaakten ons stuk voor stuk zeer wel, met daarbij het wel erg lekkere brood, maar ook de warme voorgerechtjes wisten ons te bekoren..
    Het hoofdgerecht was een soort mixed-grill (met daarbij salade, rijst+beetje pittige aardappel..) maar eigenlijk met name kipkluifjes+dat vonden we dus weer wat gewoontjes.. koffie met iets zoetigs na.. al met al culinair een prima belevenis..
    Over de prijs/kwaliteit het volgende; zo met groupon prima, maar zonder dan dus de dubbele prijs en dat zou onsinziens wel wat aan de te dure kant zijn geweest, ook de op zich lekkere wijntjes waren zeker niet goedkoop te noemen.. en we vonden de ruimte nogal sfeerloos, recht toe recht aan, functionneel, beetje lokaalachtig ingedeeld, ondanks de leuke loungeruimte boven en fraaie aankleding met mooie 'spulletjes'..
    De bediening daarentegen weer bijzonder vriendelijk en voorkomend, uitermate plezierig.. kortom, met fikse korting wel weer voor herhaling vatbaar.. (je tijd+geld kun je immers maar 1x besteden, dus anders liever naar elders.. nieuwsgierig naar andere bijzondere uitheemse keukens+smaaksensaties..)