1. Schonewille

Tot mijn verbazing las ik dit op de site van de Ganzenhoeve.

"Gastvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel."

Wij, het gezin van mijn dochter en ik, hebben hier niets maar dan ook helemaal niets van gemerkt.

Kom je op een zondag na dik een half uur fietsen aan bij de Ganzenhoeve, je gaat zitten en na ongeveer 10 minuten komt er een serveerster bij je om te zeggen dat ze ons niet kan bedienen omdat wij niet gereserveerd hebben.
    Toen ik daarop vroeg of dat moest zei ze, nee maar wel verstandig, we hebben een genodigdenfeestje.
    Vrije tafels alom, vreemd zei ik dus. Ik heb dus maar eens gezegd dat ik het niet, maar dan ook echt niet klantvriendelijk vond en mijn dochter vroeg dus of we dan toch nog iets te drinken konden bestellen voordat we ook met 2 kleine kids van 3 en 5 weer op de fiets zouden stappen.
    Hierop antwoordde de serveerster dat ook dat niet kon en dat ze ons niet ging bedienen.

Met alle respect, hier valt mijn mond ver van open en breekt mijn Drentse klomp!!
    Om het op zijn zachtst uit te drukken vind ik het totaal respectloos dat dan de serveerster dan ook nog snel de hielen licht, rug toedraait en bijna in draf naar binnen gaat.
    Per email de Ganzenhoeve hiervan op de hoogte gebracht en ik kreeg telefonische excuses. (dit vind ik heel magertjes) Gemeld dat als ze geen gasten zonder reservering over de vloer willen hebben, ze dit duidelijk op hun site of om mijn part voor aan de straat willen neerzetten, tenslotte wil niemand graag voor paal gezet worden.