Op dit adres zit nu: Graffiti

1. Daan 594 punten

We hebben hier gegeten in het kader van de restaurantweek.

I.v.m. deze actieperiode had Chardine de kelder in gebruik genomen om wat extra tafels te kunnen verkopen. Helaas werden wij in deze ongezellige ruimte gezet. Jammer, want het restaurant zelf is juist zo sfeervol. Het voelde een beetje tweederangs aan. Gemiste kans, want deze restaurantweek is toch juist een mogelijkheid om nieuwe klanten kennis te laten maken met het restaurant.

Over het algemeen waren we tevreden over het eten. De gerechten zagen er goed uit en waren meestal goed op smaak. Vooral de kwartel met ganzenlever met het geconfijte kwartelboutje met balsamicojus waren erg lekker. Ook de raviolie met kreeft was erg goed. De prijs/kwaliteit was gezien de speciale actieprijs goed in verhouding. Wel liet de bedieing die avond heel wat steekjes vallen. We hebben enkele keren moeten raden wat we op ons bord hadden, kregen rode wijn geschonken in het glas waar wit in zat, lege glazen werden niet van de tafel gehaald en een nieuw glas wijn werd pas halverwege de gang ingeschonken. Het leek een beetje het gevolg van onderbezetting.