1. Wauw wat hebben we genoten van Andre Rieu en jullie. Alles was tot in de puntjes verzorgt. Het zag er toppie uit. De bediening zorgde niet alleen voor de drank en eten maar ook voor een goede sfeer. Het eten was ook erg lekker. We kregen een 3 gangen menu en konden kiezen tussen vlees of vis. Het drinken kwam ook snel. Dit was erg fijn omdat het erg warm was buiten. We raden iedereen aan om dit ook eens mee te maken. Wij zijn er volgend jaar weer zeker bij.

Vorige recensies van Sophie

• vorige week ben ik samen met mijn man en kinderen wezen eten bij de monopole. Mijn complimenten. Ik heb hier veel slechte dingen gelezen dus ik vond het wel op zijn plaats om er ook wat goeds bij te zetten. Buiten was het erg warm dus zijn we binnen gaan zitten. De obers hadden het erg druk omdat buiten alles vol zat. Maar achter de bar stond een meisje die ons meteen kwam begroeten en ons te woord stond. Ondertussen zorgde ze er ook voor dat iedereen te drinken kreeg. Dit ging erg snel. We kennen zaken waar je te lang moet wachten op je drankjes. En waar het zelfs minder druk is. We hebben heerlijk gegeten en gedronken voor een mooi prijsje. Onder het eten kwam ze ook nog vragen of alles naar wens was. Al met al hebben wij genoten en zullen zeker terug komen als we weer in Maastricht zijn.