1. Hoewel dit een mooie zaak betreft was het eten deze avond zeer slecht. De sushi gerechten zelf waren redelijk maar niet fantastisch. De warme gerechten waren echt heel erg slecht. Ik ben al in diverse All you can eat concepten geweest maar dit was ronduit slecht. De beef besteld in diverse varianten en het vlees smaakte weeïg en zat vol draden, ook waren alle bestelde gerechten doordrenkt in saus en de mosselen die we bestelden zaten nog vol met baard. Na hiervan iets te hebben gezegd werd er min of meer gezegd dat ze bekend staan om hun saus en dat hier nog nooit iemand over heeft geklaagd dus hoe we erbij kwamen dat dit niet goed zou zijn, we werden totaal niet als klant behandeld maar de discussie werd met ons aangegaan. Ik vind er jammer zeker omdat dit restaurant iets uitstraalt, voor ons helaas geen terugkeer naar dit restaurant.

1,9