1. Mn. Peterson

Heb er wel eens gegeten. Was niet heel tevreden, het duurde erg lang. en het personeel was op de kleine baas na erg traag. Personeel mag wel meer klantgericht zijn, hoorde zo nu en dan het e. e. a. in het arabisch? geschreeuwd worden naar de kok. Niet echt bepaald netjes als je in een restaurant zit te eten.

Het eten zelf was ook verre van bijzonder, allemaal erg standaard. en er zaten ''dingen'' tussen die er denk ik niet tussen hoorden.

Daarnaast waren de vleesgerechten en verkeerd gekookt, bij mijn vrouw was het koud(! ) en bij mijn zoon vroeg ik me af of het wel het goede vlees was, maar de vrouwelijke assistent bleef volhouden en nam na lang doorvragen toch het bord weer mee de keuken in om het vervolgens exact hetzelfde een beetje opgewarmd terug te serveren.

Verder zijn de pizza's over het algemeen wel te doen, alleen mogen die wel iets meer ''smaak'' bevatten.

En ik heb zo'n vermoeden dat personeel hier hoge recensie heeft gegeven? ''perfecte'', ''jaloers''? wel een beetje typisch.