Op dit adres zit nu: De Heeren van Soelen

1. Afgelopen wekend teleurstellend gegeten bij De Zoelensche Brug. We hadden ons erg op de avond verheugd want kwamen er al vaker. Deze keer was helaas een klap in ons gezicht. Aardige bediening maar smakeloos, fantasieloos, afgepast voedsel. Als je de recensies van anderen leest, hadden we beter zeetong kunnen eten, want daar is iedereen lyrisch over. Maar wat, als je daar niet van houdt? Of als je het te duur vindt?

1. Goedemiddag mevrouw K.

Het spijt ons als eerste dat u zo bedroevend heeft gedineerd bij ons, erg jammer vinden wij dat u de bediening die diverse malen bij u aan tafel is geweest om te vragen of alles naar wens en voldoende aanwezig is, niet heeft vermeld van uw smaakbevinding.
    De tournedos die wij inkopen zij zeker van uitstekende kwaliteit, helaas is het mogelijk dat een een stuk vlees van mindere kwaliteit is, dit kunnen wij uiteraard niet aan de buitenkant zien, maar stellen het wel op prijs als gasten ons hier op attent maken. Dan kunnen wij dit per direct oplossen.
    Uw tafel gast is nog terug gelopen om de bediening te bedanken voor een smakelijke avond, hierdoor vinden wij het vreemd dat u uw bevindingen niet eerst aan ons vermeld, en complimenten maakt aan de bediening en keuken, maar direct op internet plaatst

Graag willen wij u een aanbieding doen, in de zin van als u ons restaurant overweegt om nogmaals te komen, dan is het voorgerecht voor onze kosten.

Met vriendelijke groet,

Directie restaurant de Zoelensche Brug.

E.J. van de Weerd & M. Bos

Op 15-7-2013 16:07, Kunz schreef: