Op dit adres zit nu: Pizzeria Burgum

1. Sebastiaan

Super!

We wilden lekker eten en dat kregen we ook.

Voorgerecht:
    Huisgemaakte mosterdsoep (2x) met chorizo. Heerlijk. Goed op temperatuur en de chorizo geeft een heerlijke "bite" eraan.

Hoofdgerecht:
    Mijn vrouw koos voor de Friese pruttelkip met tomaat kaas en kruiden uit de oven. De kip was heerlijk mals. De combinatie met de rest maakt het simpel maar lekker!! Op het bord erbij boontjes omwikkeld met spek.

Op de entrecôte viel mijn keuze. Ik had niet zoveel zin in een blauwe kaas, peper of champignonsaus. Ik vroeg of er misschien stroganoff saus gemaakt kon worden. Helemaal geen probleem. Het vlees was super bereidt en de smaak van de verse stroganoffsaus leek op of er een engeltje op mijn tong plaste.

De entourage is wat simpel. Ze zouden er goed aan doen om er een mooie lichte eikenhouten vloer in te doen, maar goed dat is mijn smaak.

Bediening was super (een echtpaar).

Al om al zeer zeer tevreden en zeker een aanrader.

Mijn tip? Kijk naar de kaart en als u iets niet zo lekker vindt, vraag naar de mogelijkheden. Bijna alles kan. Indien voorradig natuurlijk....

P.s. Volgende dag heerlijk geluncht.