Op dit adres zit nu: Paulus

1. Pim en Kris

Wij gaan met enige regelmaat uiteten en hebben niet snel de behoefte om een recensie over onze eet ervaring te schrijven, maar voor dit restaurant maken we graag een uitzondering. Vorig jaar zomer (2012) en nu bijna een jaar later hebben we hier weer gegeten en wat ons betreft mag dit restaurant een michelin ster krijgen. We hebben het 5 gangen verrassingsmenu besteld en het was ook één grote verrassing. Perfect bereid, prachtig opgediend en onbeschrijfelijk smaakvol. Ook de sfeer (zowel buiten als binnen) is geweldig en dan hebben we het nog niet eens over het personeel gehad. Stuk voor stuk aardige, beleefde maar vooral ook warme mensen die kennis van zaken hebben. We hebben de eer gehad om nog even met de eigenaren te praten en zoals al beloofd komen wij snel weer terug! Groeten, Pim en Kris.

1. Hartelijk dank voor uw recensie en de warme woorden. Hier zijn wij ongelooflijk blij mee, hier doen we het voor. Zorgen dat onze gasten zich ook als gast voelen en behandeld worden als gast. Daarom is het ook fijn te lezen dat dit ook gewaardeerd wordt. Nogmaals dank voor uw recensie,

met vriendelijke groet,
    Team De Eetkamer