Tijdelijk gesloten wegens brandschade.

1. Wij hebben heerlijk gegeten in restaurant De Rooie Kater te Zuidlaren. Eerst hebben we wat te drinken genomen en kregen we een schaaltje met worst, olijven en toastjes met wat tonijnsalade. We hebben een pizza (nummer 37) en drie spetterpannetjes besteld en het eten werd vrij snel opgediend. De borden waren warm waardoor het eten niet te snel afkoelde. We hebben het lekker opgegeten en ondertussen werd er twee keer gevraagd of het smaakte, wat wij als attent hebben beschouwd. Als toetje hebben we daarna nog een chocotrio en drie proeverijen van de kater (van meerdere dingen op de dessertkaart een klein beetje) genomen. Het smaakte voortreffelijk alleen had er wat mij betreft iets meer ijs bij gekund. Verder heb ik alleen op te merken dat er nog een klein stukje schil op de meloen zat die ik op mijn pizza kreeg. Het restaurant zelf is verder heel gezellig ingericht alleen hadden de tafeltjes iets groter kunnen zijn, omdat het vele eten dat met de spetterpannetjes meegeserveerd werd er bijna niet oppaste. Met vier spetterpannetjes was dit echt een probleem geworden. Voor de rest is het een mooi restaurant en kan ik dit restaurant van harte bij u aanbevelen.