1. Vandaag wezen eten met een gezelschap van zes personen. Het restaurant was bijna uitgestorven, en dat voor een zaterdagavond. De bediening is wat ons betreft het enige positieve wat we kunnen melden. We besloten een uitgebreide rijsttafel te nemen die helaas lauw aan tafel werd geserveerd. Ook de borden waren niet voorverwarmd. We hebben de mensen hierop aangesproken en men bood aan alles even opnieuw op te warmen. Woorden schieten hiervoor tekort. De kwaliteit van de verschillende gerechten is lang niet meer van wat we vroeger hier geserveerd kregen. Als tegemoetkoming kregen we het afsluitende drankje van de zaak aangeboden. Dit hebben we geweigerd. Nog even langs het pin apparaat waar we € 165,00 mochten aftikken. Een vriendelijk bedankt en tot ziens van de gastvrouw klonk ons in de oren toen we de zaak verlieten. Voor restaurant Mandarin wellicht een tot ziens, ons zullen ze hier in ieder geval niet meer terug zien.

1,5