Op dit adres zit nu: Brownies & DownieS

1. Jack 164 punten

Hoge verwachtingen absoluut niet waargemaakt. Een kok die pretendeert iets te kunnen wat hij absoluut niet kan waarmaken. Een complete afgang van smaakbeleving. Een pak jozo keukenzout in alle gerechten. Klaar als een klontje dat de eigenaar met zijn handen in het haar zal zitten. Gerechten die werkelijk nergens op slaan. Ondanks de aanmerkingen op deze gerechten van veel te zout, werd er weinig meegedaan. Aangezien dat de klant koning is en zelf moet bepalen of hij de zoutmijnen wil opeten, wordt deze keus in de keuken bepaald.

Ook de bediening laat veel te wensen over. Gedurende de 41/2 uur durende sessie zijn de glazen veelvuldig leeg. Over het eten kunnen we heel kort zijn, uitermate slecht van kwaliteit, nergens een spoor van de echte smaak te herkennen. Groenten zijn verbannen en maken plaats voor niet te herkennen creaties. Voor ons veel geld armer, nog honger en een mond vol zout. Helaas moet hier heel hard worden gewerkt om het hoge nivo van de voorganger te evenaren.

Had uitendelijk liever heel positief geweest, maar ben nu zeer teleurgesteld.

2,5