1. Uitstraling aan de buitenkant is erg gedateerd om over het zeer achterhaalde interieur maar te zwijgen. Bediening kwaliteit varieert per bedienend persoon. Moest zelf bij binnenkomst plek uitzoeken, geen goede ventilatie en erg benauwd. Door de vele frutsels voor het raam erg weinig daglicht wat er naar binnen komt. Tevens zit het meubilair voor geen meter, te kleine, oncomfortabele stoelen en een te lage tafel voor Europese normen. Pannenkoek zelf was redelijk, maar erg magertjes uitgevoerd. Alsof er met het jaar minder op word gedaan. Prijs is niet duur, maar ook niet goedkoop. Gezien de gehele entourage (of het ontbreken er van) had de prijs wel wat lager gemogen.

Bij het verlaten van het pand werd ons geen blok waardig gekeurd en er kon geen bedankt en tot ziens vanaf.. dit is echt de laatste keer voor ons... erg jammer, een beetje modernisering van het geheel en een nieuw management kan wonderen verrichten.