Op dit adres zit nu: Noord Noord West

1. Nicole 404 punten

We begonnen ons stranddagje gisteren met een lunch bij The Bing. Het zag er gezellig uit en er stonden lekkere gerechten op de lunchkaart. We bestelden we drankjes en een panini. De drankjes kwamen snel, de panini's waren er 3 kwartier later nog steeds niet. We probeerden één van de serveersters te wenken maar niemand keek. Uiteindelijk zelf naar een serveerster toegelopen en geïnformeerd naar onze panini's. Ze ging het meteen ging uitzoeken.... zei ze. Even later zagen we haar meerdere malen voorbij lopen, maar naar ons keek ze niet. Omdat verder ook niemand naar ons keek stonden we weer op om het te vragen aan een andere serveerster. Ook zij zou het uitzoeken maar is er nooit op terug gekomen. Het tafeltje achter ons was ook al 3 kwartier aan het wachten op eten en het tafeltje naast ons kreeg het eten binnen een kwartier.. wij hadden nog steeds niks. Toen we voor de derde keer informeerden kregen we een reactie: binnen 5 min kwamen onze panini's eraan. 10 minuten later hadden we ze daadwerkelijk. Naar bestek moesten we vragen ("O, wil je er bestek bij?"). Toen de serveerster het tweede rondje drankjes kwam brengen stelde ik voor dat deze van de zaak waren: voor het lange wachten. Ze zou het navragen en vertelde ons pas toen ze de rekening bracht dat het laatste rondje voor hun rekening was....

Daarbij wil ik nog vermelden dat het terras nog niet halfvol zat. Tip voor The Bing: communiceer met je klanten.

Of we ooit terug komen? Zeker niet..

4,5