Op dit adres zit nu: Kasteelpoort

1. Op de dag van opening besloten wij een hapje te gaan eten bij dit nieuwe restaurant. Het ligt iets uit de route vanuit de stad gezien, maar is zeker het ommetje (van 2 minuten) meer dan waard geweest!
    Na een vriendelijk ontvangst mochten we plaatsnemen aan het raam met een mooi uitzicht op het kasteel en werden de drankjes opgenomen en de kaart gepresenteerd.
    We bestelden de roodbaarsfilet en rundermedaillon als hoofdgerecht. Beide gerechten zagen er feestelijk en lekker uit en het smaakte zo mogelijk nog beter! De vis was goed gebakken en het vlees was zo mals dat het bijna op je tong smolt.
    Als nagerecht hadden wij de chocolademousse en aardbeiencappuccino, ook hier weer een klein feestje op het bord/in het glas en bovenal in onze monden! Heerlijk!
    De bediening maakte onze avond compleet, vrolijke gezichten en allen oog voor de gast en zijn wensen.
    Kortom zeker een aanrader als je voor een schappelijke prijs van een relaxte avond uit wilt GENIETEN!