1. Giessenburg met kids

Gereserveerd om 19.00 uur. Van te voren gebeld om aan te geven dat we met 5 kinderen zouden komen, geen probleem!
    Na 15 minuten kregen we de kaart en hebben we besteld. Om 20:30 uur kregen we het eten na enig overleg binnen met de serveerster/eigenaresse. Het eten smaakte overigens prima!! De salade die we erbij besteld hadden (2,50 per bakje) zat vol met zeezout... Geen ingrediënt voor een rauwkostsalade neem ik aan, zeker omdat de andere het niet had?! Lijkt er een beetje op dat het expres gedaan is na enig commentaar op het gedrag van de eigenaresse die zeer eigenaardig reageerde op de vraag waar het stokbrood met smeersels bleef om 20:20uur.

6,3

1. Geachte gast "Giessenburg met kids",
    Ik herinner mij uw verblijf op een mooie zomerse dag in 't Raadhuis, u heeft buiten gegeten. Ook herinner ik mij het vergeten broodmandje, dit was een fout van de bediening en deze hebben wij u direct gebracht nadat u dit had aangegeven. Omdat u deze niet bij mij persoonlijk had besteld reageerde ik misschien wat verbaasd... Wat betreft de maaltijd deze is direct bereidt na het doorgeven van de bestelling. maar zo als ik u die dag ook al uitlegde waren er meer gasten en ook zij wilden eten. U bestelde met uw gezelschap geen voorgerecht en dit betekent soms dat het wat langer kan duren dan wanneer u ook een voorgerecht besteld. De keuken heeft dan namelijk meer tijd om uw gerecht te bereiden terwijl u een voorgerecht heeft. Fijn te horen dat de gerechten wel naar wens waren en dat u lekker heeft gegeten. Wat betreft zeezout in de salade... deze hoort er zeker niet in! Jammer dat u denkt dat wij dit met opzet hebben gedaan want dat is zeker niet hoe wij onze gasten behandelen ! Ik hoop u met deze reactie het een en ander duidelijk te hebben gemaakt en wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen. Leoni van den Bogert - t Raadhuis van Goudriaan

Vorige recensies van Giessenburg met kids

• Leuke bistro!

Knus, gezellig, prijs/kwaliteitverhouding is goed en vooral lekker eten! Wij gaan zeker nog een keer terugkomen....