1. Ik wil even reageren op de onderstaande reacties..

De friet in Cafetaria Brandevoort is zowiezo gaar... De friet is al gaar als die uit de voorbakpan komt. Als u de friet te zacht vind, kunt u dit gewoon erbij zeggen dat bakken wij hem gewoon iets harder..! Geen probleem;) (en andersom natuurlijk ook)

Ons broodje gezond bestaat uit een zacht bolletje met sla, tomaat, augurk, wortelsalade, selderij, silveruitjes, ham, kaas en een eitje.
    En als je daar niet van houd.. tsja.. dan moet je geen broodje gezond bestellen? (een beetje een flauwe recensie als je het mij vraagt)

Ik vind Cafetaria Brandevoort gewoon een prima frietzaak, met vooral gezellig personeel! Als de klant over iets niet tevreden is, kunnen wij het juist erg waarderen als klanten dit gewoon tegen ons vertellen. Wij proberen hier altijd een passende oplossing voor te vinden!

Ook erg fijn om te lezen dat er ook mensen zijn die onze lekkere frietjes wel kunnen waarderen! :)

Groetjes Linda ( Medewerkster Cafataria Brandevoort! ).