Op dit adres zit nu: Pannenkoekboerderij Steenwijk

1. diepjes 153 punten

Na mijn iets negatieve reactie van koninginnedag wil ik graag deze recensie plaatsen. Gisteravond hebben we heerlijk op het terras gegeten. Wij een saté en onze zoon een pannenkoek met appel.

Pluspunt vonden wij echt dat er meer bediening was en dat was ook te merken. Dus dat is echt een vooruit gang. De pannenkoek was ook weer mooi dun en dat vind ik erg fijn. Vond hem wel wat zoutig maar onze zoon had er geen problemen mee. De saté was ook heerlijk alleen jammer dat je kon zien dat de saus was opgewarmd in de magnetron. Misschien een tip omdat nog even door te roeren voor je serveert.

En na het eten nog even wat gedronken op het picknick bankje in de speeltuin. Een heerlijke speeltuin voor de kinderen. Voor klein en groot is er wel speelgoed en glijbanen te vinden. Echt goed gedaan!

Wij waren erg tevreden en komen zeker weer terug.

Vorige recensies van diepjes

• diepjes

Op Koninginnedag met ons gezin er pannenkoeken gegeten.
    De pannenkoeken waren mooi dun dus dat vonden wij een pluspunt.

Punt van kritiek blijft toch (ook tijdens onze eerdere bezoeken toen het nog een "gewoon" restaurant was) dat toch dat er een minimale bezetting is in de bediening.
    Tot op heden hebben wij telkens moeten vragen of wij nog wat te drinken konden krijgen. En op een dag zoals afgelopen dinsdag kun je verwachten dat niemand zin heeft om te koken en het elders gaat halen. Dan is 2 mensen in de bediening veel te weinig.

We hopen dat de eigenaar deze site ook leest en er toch wat aan gaat doen. Want het wordt wel storend ook omdat het ons iedere keer overkomt.
    Want soms hebben we toch het idee dat het nog echte beginnelingen zijn. Totaal niet erg maar ik hoop dat kritiekpunten omgezet kunnen worden in positieve verbeterpunten.