1. Met een "Gift for two" card bij Mangú wezen eten. Beetje huiverig, want na mijn post op Facebook dat we daar gingen eten kwamen er nogal slechte reacties binnen.

Eerlijk is eerlijk, we hadden een wat stroeve start, want de drankjes lieten even op zich wachten en we hadden een medium biefstuk besteld en kip zonder cajun kruiden en we kregen een doorbakken biefstuk en super pikante kip. Na één hap beide gerechten teruggestuurd naar de keuken en binnen vijf minuten kwamen er twee perfecte gerechten retour, zoals besteld.

Het restaurant heeft sinds kort een nieuwe leidinggevende Sammy-Jo. Zij heeft de wind er goed onder en is uiterst spontaan en beleefd, precies zoals je graag ziet in een restaurant.

Ondanks dat wij geen probleem maakte van de "mislukte" gerechten, stond Sammy-Jo erop dat we een drankje van het huis kregen.

Het dessert was ook echt grandioos. Het is een ontzettend leuk restaurant, fantastische service en een ontzettend gezellige binnentuin, waar je heerlijk kan zitten en af en toe gewoon een sigaretje kan roken.

Kortom, het is zo gezellig dat wij nog steeds heerlijk buiten zitten te genieten van ons drankje, dus dat zegt genoeg over de sfeer en de service, dus wij komen hier zeker heel gauw weer terug.

Top restaurant.

Thanks crew, voor deze heerlijke avond. :-)

Dinja en Marlous.