1. Gert Jan

We hadden gereserveerd voor een groep van 15 personen, maar onverwacht kwamen er daar nog 2 gasten bij. Wij natuurlijk in de stres en meteen gebeld (30 minuten voor we zouden gaan eten) maar het was geen enkel probleem.
    We eten dus met 17 personen ala carte voor-, hoofd- en nagerecht, waar kan dat nog? Het eten was kortom goed. Je biefstuk bestellen in 200 of 300 gram goud! (ik lees net nogal wat ophef over gamba's in knoflook maar ik vond ze geweldig!) De nagerechten niet alleen mooi maar ook erg lekker.

De bediening is goed op elkaar ingespeeld, bij het serveren van het eten stond bijna de hele club met de borden klaar. Dus iedereen had keurig op tijd zijn eten.

Nog een compliment voor de keuken, ik kijk graag even in de keuken maar ik heb zelden zo'n schone keuken gezien die op volle toeren draaiden top! toen we naar buiten gingen viel pas de zeer terechte sbs6 duim op

De prijs voor dit alles viel me echt mee net geen 600 euro!
    wij gaan zeker terug!