Op dit adres zit nu: Wereldpaleis

1. Er zijn mensen die kennelijk verwachten dat je voor een kleine 20 euro een 6 gangenmenu krijgt voorgeschoteld met de kwaliteit van een 3 sterrenrestaurant.. .Dit is een wok-restaurant, waar het soms erg druk is, dan moet je incalculeren dat er wel eens wat mis gaat. Regelmatig ga ik hier eten, de ene keer top de andere keer wat minder. Toch durf ik te beweren dat je hier in de regel, waar voor je geld krijgt. De mensen doen hun uiterste best, al zijn er die door gebrek aan kennis van de Nederlandse taal soms wat nukkig overkomen, dat is mijn enige minpuntje. Voor de rest een prima Wok gelegenheid met een ruime keuze. Zij die klagen over de patat, moeten naar een snackbar gaan i.p.v. wok-gelegenheid, daar kun je een zak bestellen met een klodder vette saus voor nog veel minder. Eigenlijk zou een wok restaurant geen patat moeten serveren, maar ja, Hollanders kunnen niet zonder.

Vorige recensies van wouter

• We eten regelmatig ook elders buiten de deur, toch zeggen we dan dikwijls tegen elkaar, "Geef mij maar de Wok". Zeker deze.

Je kunt je hier vol eten, maar dat hoeft gelukkig niet persé om van een heerlijke maaltijd te genieten. De variatie is bijna ongekend.

Als je bedenkt, dat dit alles kan voor een prijs van ca 20 euro, dan kun je maar tot één conclusie komen. Heel goed.