Op dit adres zit nu: Café Constant

1. Deze Iraanse keuken vind ik wel heel erg lekker, bijzonder verfijnd, zeer gevarieerd smaakrijk.. Een enkel gerechtje is misschien ietwat vettig, maar bovenal heerlijk.. Veel aubergine variaties, smakelijkheden met/ of zonder bijvoorbeeld lam/rund..

Een en ander mooi en verzorgd opgemaakt geserveerd. De inrichting is heel fraai, prachtig design, zeer smaakvol, geheel in stijl..

Ook hebben ze een plezierige, vriendelijke bediening, keurig netjes de diverse smakelijkheden beschrijvend.. Verder prima muziekkeuzes.. dus onthaasten en culinair puur genieten in zeer relaxede sfeer.. Ja hoor, wat een feestje, gewoon top en best betaalbaar (los van groupon)! Tot ziens..

1. afgelopen weekend wederom bijzonder genoten van het overheerlijke ayce iraanse buffet.. wederom voortreffelijk, witte brigade okidoki, slechts super-smaakvolle rake sensaties, koude en warme voorgerechtjes, zo lekker.. je moet oppassen niet al teveel te nemen, anders kun je de hoofdgerechten niet meer aan, stuk voor stuk culinaire hoogstandjes, ja verrukkeluk.. plezierige ambiance.. fijne bediening..uitstekende en betaalbare wijnen.. gratis kraanwater.. wat wil een mens nog meer.. (droog+zonnig weer..) bedankt, ik/wij blijven graag komen..