1. Gisteren weer afgehaald en het was weer 100% topkwaliteit zoals ik van deze Chinees gewend ben. Tja, als je het restaurant niet mooi vind, ga er dan gewoon niet eten, maar haal gewoon af. Ik doe dat zeker 1 keer per maand en het is altijd top. Lekker smeuig, smakelijk, veel groente, heerlijke saus, en altijd zoveel dat je er makkelijk 2 dagen van kan eten. Ik zeg, doen!

Vorige recensies van Rordon Gamsay

• Hoog tijd om de lage cijfers van deze uitstekende afhaalchinees eens omhoog te trekken. Ik haal hier zeker eens per maand, en ik kan niet anders zeggen dan dat het perfect eten is voor een zeer redelijke prijs. Eten in het restaurant doe ik daar nooit, het ziet er niet bijzonder gezellig uit, maar ik eet eigenlijk nooit bij een Chinees, tenzij het een speciaal restaurant is (zoals Mulan in Hulst, waar je niet kunt afhalen). In ieder geval, als je hier een familiemenu bestelt voor 16,50 krijg je bakken vol met heerlijk voedsel waar je met 2 personen makkelijk 2 dagen van kan eten. Alles is met zorg bereid, dat zie je meteen. De foe yong hai zit vol met groenten, heerlijke saus bij de kou lo yuk (met stukjes fruit, dat doen ze ergens anders dus echt niet) en de babi pangang is ook om te smullen, altijd heerlijk vlees. Plus dat er 2 bakken bami bij kunnen, bij de prijs inbegrepen. Nee, ik snap die negatieve berichten hier echt niet. Dikke 10 voor deze Chinees.

• Zelf haal ik hier altijd af, als ik Chinees haal, simpelweg omdat het de beste is in Hulst. Er zijn 2 andere afhaalchinezen maar deze springt er qua kwaliteit en kwantiteit bovenuit. De combi-menu's zijn geweldig. Ja, ik heb ook wel eens meegemaakt dat de kwaliteit een keer iets minder was, toen was de kok ziek en moesten ze roeien met de riemen die ze hadden. Dat kan gebeuren. Maar verder is de kwaliteit altijd constant, en altijd goed. Tip: ga eens halen als het niet zo druk is, misschien scheelt dat ook.