1. fam.van Thiel

Eerlijk gezegd waren onze verwachtingen hoog na het lezen van zoveel goede recensies. Helaas hebben wij het zaterdag 29 juni echt niet getroffen. Vooraf kregen wij een broodmandje met kruidenboter en chimichurri saus. In de chimichurri troffen wij brokjes porselein aan wat wij bijna hadden doorgeslikt. Dit hebben wij bij de bediening gemeld. Hierop werd alleen een excuus gemaakt.
    We hadden om 20.00 uur een tafel voor 2 gereserveerd. Het restaurant zat niet vol. We hebben enorm lang moeten wachten op ons eten. 1 uur op ons voorgerecht ( een carpaccio en empanadas). Vervolgens bijna 1,5 uur op ons hoofdgerecht, (ossehaas). Sterk vermoeden dat onze ossehaas geen ossehaas was maar kogelbiefstuk. Ook dit lange wachten benoemd naar de kok en hem ook gezegd dat gasten die zeker 3 kwartier later dan ons binnenkwamen hun hoofdgerecht al kregen terwijl wij op 2 simpele steaks zaten te wachten. Hoewel er bij het menu nog een dessert zat waren wij het om 23.00 uur helemaal zat. Voor 2 glaasjes port, 1/2 karafje huiswijn, fles bronwater, 2 voorafjes en 2 hoofdgerechten hebben wij 92,50 euro moeten afrekenen. Deze prijs/kwaliteit staat totaal niet in verhouding. We kregen een drankje van het huis aangeboden ter compensatie maar omdat wij nog moesten rijden hebben wij dit afgeslagen. De geboden compensatie geeft geen bevredigend gevoel. Met deze ervaring bij dit restaurant zullen wij dit niet gaan aanbevelen bij anderen.