Op deze locatie zit nu 'Mi Sueño'

1. Toprestaurant geloof mij ben al 15 keer in Griekenland geweest maar ook in spanje het zijn goede gerechten echt dit is toch niet te vergelijken met een pizzeria of een grillroom kom op mensen !!en eigenlijk ook niet met die andere koemarktrestaurants!!!!!!!!!

kwaliteit met ook met goed personeel en ook vriendelijk maar ik kom heel graag hier waar vind je zondag a betaalbaar berag Tapa`s een ouzo vooraf en geniet van je heerlijke eten !Tikanis kala esci polikala !!!voor een een redelijke prijs!

paracalor! Het laatste betekent gewoon alstublieft wanneer je het eten netjes geserveerd krijgt op een hele vriendelijke manier dus tenslotte kunnen we zeggen dat lambros en zijn vrouw en natuurlijk de kok zeker een michelin ster van mij mogen hebben en doorgaan en het is gewoon de beste van heel Purmerend dus mensen probeer het eens!
    reserveren wel gewenst en dat zegt genoeg! hoppa ! Kalinichta!! (Proost en goedenacht).