Op dit adres zit nu: Toetje

1. Bas en Nicole

Op 14 juni hebben wij onze bruiloft gevierd bij De Vier Balken (vanaf 13.00 tot 02.00). De hele dag is fantastisch verlopen. Van lunch, kinderreceptie, relax moment, dinner tot het knalfeest. De voorbereiding zijn tot in detail uitgewerkt via een overzichtelijke offerte. Er werd zelf meegedacht in mogelijkheden, hier speelde Dim Damen jr. voorafgaand goed op in. Een man van zijn woord, afspraak is ook echt afspraak bij hem.

Wij zijn volledig ontzien van alles. Uiteraard is de locatie erg sfeervol, zowel binnen als buiten (goed onderhouden/verzorgd). De lunch en het dinner waren boven verwachting, presentatie van het eten was erg fraai en de smaak des te beter. Het team, bediening en keuken, zorgt ervoor dat het niemand aan iets ontbreekt. Eten werd aangevuld en het drinken werd netjes (en snel) geserveerd. Hier komt "service met een lach" vandaan! Het team is erg gezellig en vakbekwaam.

Naast de zeer goed verzorgde dag was de feestavond ook een groot succes. Luxe hapjes werden regelmatig geserveerd, de glazen werden goed gevuld en niemand kwam iets te kort. De gastheer, Ron Damen, zorgt ervoor dat niets en niemand het ontbreekt aan iets. Dim en Ron zijn echt mannen die hun vak verstaan en maken dit alles waar.

Wij kunnen niets anders zeggen dan dat De Vier Balken een top restaurant/feestlocatie is waar het aan niets ontbreekt. Nogmaals onze dank voor deze fantastisch dag. Wij komen zeker terug!

Groet Nicole en Bas