1. william.anthuenis

Na meer dan een jaar en veel omzwermingen langs de Nedelands kust vroegen we ons af: "Zou dit nog altijd het mooiste strandpaviljoen van Nederland zijn"? Inderdaad, zonder twijfel, het is nog altijd het mooiste, leukste en warmste strandrestaurant van Nederland. Dit maakte onze koude, druilerige zondagmiddag goed.

Vorige recensies van william.anthuenis

• william anthuenis

We hadden kennis gemaakt met dit restaurant tijdens een koude strandwandeling op paaszaterdag (ze hebben er Duvel). We waren direct onder de indruk van de charme van dit restaurant. Er lagen foldertjes van het "genootschap van de oosterscheldekreeft": een driegangenmenu voor 59 euro. We werden 's anderendaags als koningen ontvangen. Het menu was ronduit schitterend, zowel het zeer verfijnde voorgerecht (een torentje met krokante rauwe groentjes en wasabikaviaar, met heel veel kreeft erin) als het hoofdgerecht: een voortreffelijk gegrilde kreeft. Dit alles in een uniek, warm kader, vol kaarslichtjes met de zee als achtergrond. Dit restaurant willen we nooit meer missen als we in de buurt zijn. Chris en William uit België.