1. Bo 25 punten

2 weken geleden gereserveerd omdat we 2 jarigen hadden en zeker wilde zijn van plaats. Ze zeiden ons bij de reservering als u binnen komt en zegt wie de jarigen zijn krijgen zij als nagerecht ijs met vuurwerk. Ja zoiets is altijd speciaal. Toen we binnen kwamen hebben we dat dus ook gelijk doorgegeven, en naderhand nog zeker 2 keer gezegd. We moesten allereerst al zeker 20 min wachten alvorens iemand kwam vragen om iets te drinken. Toen we het eten besteld hadden hebben we zeker 3 kwartier gewacht alvorens het eten kwam. We hebben zelfs nog gevraagd of ze ons soms vergeten waren. Dat meisje wat ons bediende was ook nog eens onvriendelijk. Ze hadden meer aandacht voor hun zelf en geklets met collega 's dan voor de mensen waar ze het van moeten hebben. Dat ijs met vuurwerk, waar zei het zelf aan de telefoon over gehad had, hebben we niet gezien helaas. Toen hebben we verder ook niet meer de behoefte gehad om een nagerecht te bestellen. We hebben nog 10 min met ons geld zitten wachten en hebben het uiteindelijk maar zelf naar de kassa gebracht.