1. Ik heb al een paar keer gegeten bij Bommels en iedere keer qua eten prima bevallen en bediening ook, alleen de ene keer zaten we met de keuken in ons nek en de andere keer werden we bij de deur geplaatst.

Ik heb de laatste tijd regelmatig geprobeerd te reserveren, maar iedere keer kregen wij een mevrouw aan de lijn die het niet hoog op heeft met klantvriendelijkheid, ze wil niet luisteren naar eventuele voorkeuren die we aangeven waar we graag zouden willen zitten.
    Al bel je een week van te voren dan krijg je een snauw en wordt er gezegd dat er geen plaats meer is en dat je maar moet zien waar je komt te zitten.

Aangezien wij veel zakelijjke relaties meenemen en vrienden en kennissen had ik toch iets meer vriendelijkheid verwacht.
    Jamer maar helaas ik zal hier vanaf nu niet meer heen gaan, want ik wil gewoon graag weten waar ik kom te zitten en probeer al 3 weken een normale reservering te doen, maar dat willen ze blijkbaar niet.