1. AenK 50 punten

Wat een teleurstelling... We hadden verwacht lekker uit te gaan eten in dit tapas restaurant, maar niets bleek minder waar. Ten eerste was de menukaart onduidelijk (de menukaart op de website komt trouwens niet overeen met de menukaart in de zaak). Er is absoluut geruime keuze tussen tapas gerechtjes, maar het was een ratjetoe aan nietszeggende namen waardoor je de kaart grondig moet gaan analyseren. Verder werden bijvoorbeeld vegetarische gerechten niet met een speciaal symbooltje aangegeven, zoals dat meestal wel het geval is.

Verder ziet het restaurant zelf er netjes uit. Het was er wel leeg (na onze ervaring ook geheel begrijpelijk). Er waren 3 tafeltjes bezet. Ondanks dat werd ons verteld dat er net een tafel voor ons had besteld waardoor het eventjes kon duren voordat wij onze gerechtjes kregen. Of we daarom niet wat brood wilden bestellen om de honger alvast te stillen!? Normaal krijg je dat standaard bij een restaurant, maar hier blijkbaar niet.

Vreemd was ook de muziekkeuze (soort top 2000 muziek met liedjes van Queen etc.). In een tapasrestaurant verwacht je exotische muziek en niet dit.

We hadden vijf tapas gerechtjes besteld (voor 2 personen, ze raden normaal aan 3 gerechtjes pp. maar omdat we 2 meiden zijn die al snel genoeg hebben gegeten, dachten we dat 5 ipv 6 voldoende zou zijn). We hadden bv de groene asperges besteld, en kregen welgeteld 5 lauwe groene asperges met balsamico azijn erover heen en wat geraspte kaas. Hier betaal je dan ongeveer 5 euro voor. Ook de lente risotto bestond uit welgeteld 4 happen risottorijst. Afgezien van de kleine porties, waren de gerechten ook niet bijzonder. Je verwacht in een tapasrestaurant smaakexplosies in je mond, maar dat gebeurde niet met het eten wat wij voorgeschoteld kregen.

Onze serveerster vroeg of het eten had gesmaakt. We hebben eerlijk aangegeven dat we het vonden tegenvallen. Vooral ook de prijs kwaliteit verhouding. Ze heeft hier verder niks mee gedaan.

Na deze ervaring raad ik mensen af om in dit restaurant hun geld te verkwisten. Je kunt nog beter naar de McDonalds om de hoek, daar heb je namelijk meer waar voor je geld.

1,4