Op dit adres zit nu: Aan de Bock

1. Toen we op een vrijdag om half acht arriveerden kwam de eigenaar met een wazig verhaal dat er mensen binnen waren gekomen die zeiden dat ze gereserveerd hadden. Hij was er van uitgegaan dat wij dat waren (vraag je dan niet de naam?) dus was er nu geen plaats meer. Deze gasten konden ook niet meer weggestuurd worden want ze zaten al te eten (binnen 5 minuten?). Maar we konden wachten in de (rokerige) kroeg ernaast want uiterlijk acht uur was er wel een tafel vrij. Klokslag acht uur komt de eigenaar inderdaad de kroeg binnen met de vervelende mededeling dat de keuken het niet meer ging redden (dat wist je dan om half acht toch ook al?). Met veel niet-gemeende excuses werd ons toegezegd dat hij contact met ons zou opnemen om dit recht te zetten. Dit was 4 weken geleden. Wat een slechte tent!