1. Bert en Nel de Jong De Bilt

We zijn vandaag weer eens gaan kijken of er al iets veranderd was in het
    t strandhuys.
    We hebben er heerlijk gegeten , alles was even vers en de vis soep is zeker aan te bevelen . We hebben Plate besteld Ik Sate van ossenhaas erg lekker en meer dan genoeg de rauwkost en atjar was heerlijk vers en knapperig.
    mijn man had varkens schnitzel ook deze was erg lekker
    De bediening was in ons geval heel erg snel(te)snel er was geen tijd tussen het voor gerecht en het hoofd gerecht beetje jammer als je even op je gemak wil eten
    Het personeel heeft nog steeds veel te leren een vriendelijk goedemiddag mevr / mijnheer kan ik misschien iets voor u inschenken
    komt heel wat netter over dan wat kan ik voor jullie doen
    en zeker tegen senioren .
    Er is zo veel meer uit dit strandpaviljoen te halen bedenk dat als het personeel beleeft en gemotiveerd en vriendelijk is je daar al de meeste winst uithaalt
    Als we na het eten vragen om als dessert een ijsje met slagroom is het antwoord we hebben dame blanche of ijs met aardbeien .

We gaan het de komende weken nogmaals ervaren