1. Helaas niet gereserveerd en dat hebben mijn vriend en ik geweten.
    Zonder pardon werd ons de deur gewezen en verzocht om 45 minuten later terug te komen. Ook hierna moesten we nog geruime tijd aan de bar wachten tot er een tafel vrij kwam. Voor het ongemak werd ons een aantal pappadums aangeboden, dus al snoepend werd ons geduld even later beloond met een vrije plek aan de voorzijde van het restaurant. De bediening is vlot, kundig en gaarne bereid om iets uit te leggen. Dit nav mijn vraag over de grootte van de porties. Hierna werden onze gerechten vlot gebracht. Voor mijn vriend de garnalen en voor mij bhajis. Daarnaast nog een aantal extra pappadums.
    Het hoofdgerecht voor mijn vriend, de tikka masala kwam gloeiend heet op tafel, terwijl mijn vindaloo precies was wat ik ervan verwachtte; ontzettend scherp! Helaas zaten we allebei zo vol dat we geen plek meer hadden voor een dessert, maar hier komen we zeker nog eens terug. En dan reserveren we uiteraard wel!