1. Met de kerst gegeten. Ronduit slecht. Vlees was taai en koud. Bediening had er ook geen zin in. Ga er nooit meer naar toe.

1,5

1. Wat knap dat u slecht gegeten heeft, het restaurant was toen met de kerst niet eens geopend (2013). u reageert op Premiere Beverwijk, misschien een andere premiere ?

2. Beste Melanie,

Naar aanleiding van jouw reactie ben ik even op onderzoek uit gegaan. De recensie van Sylvia is geschreven op 23 juni 2013, wat betekent dat het gaat om kerst 2012. Volgens een Facebookbericht van Premiere in Beverwijk, was het restaurant toen wel geopend: https://www.facebook.com/BrasseriePremiere/photos/pb.339478559474645.-2207520000.1459240711./362534873835680/?type=3&theater

Toch bedankt om het even te melden. Mochten er verder nog vragen of opmerkingen zijn, mag je dit altijd doorgeven via info@eet.nu.

Met vriendelijke groeten,
    Het redactieteam - An