Op dit adres zit nu: Brasserie Om de Noord

1. M. van Baalen-Gerrits

Een weekje vakantie op ons favoriete eiland, met die vriendelijke mensen.

Zaterdagmiddag 7 febr. reserveren we een leuke ronde tafel voor 4 personen (ons gezin) in Brakzand. Rond 19.00 uur spreken we af. Speciale gelegenheid ook nog, want onze dochter van 21 heeft net haar bachelor geneeskunde gehaald. Komen we daar om 19.05 uur, is de tafel bezet. De serveerster leidt ons naar een andere tafel, maar heeft geen verklaring voor het feit dat onze tafel bezet is, behalve door te melden dat ze de tafel gewoon vergeven heeft. Vervolgens draait ze ons de rug toe en wendt zich tot andere gasten. Als mijn man in discussie gaat, krijgt ie alleen een onvriendelijk en arrogant antwoord terug. Jammer! Vriendelijkheid kost niets zou je zeggen. Een andere benadering van de serveerster en waarschijnlijk waren we gewoon gebleven.

We hebben dus geen oordeel over het eten en wat ons betreft zal dat ook nooit gebeuren.