1. Een tijdje geleden wezen eten. Het voorgerecht was weinig italiaans maar prima. Helaas bleef het nog 45 min. op tafel staan nadat we het gerecht op hadden. De bediening liep steeds langs ons af waardoor wij ook amper drinken konden bestellen. Jammer want hier valt op te verdienen. Omdat het erg lang duurde en de service slecht was, is onze eerste indruk helaas niet erg positief.

5,7

1. Geachte A. Excuus wanneer uw ervaring een teleurstelling is. Wij zijn ons terdege bewust dat je maar een keer een eerste indruk kunt maken. Desalniettemin blijven wij onze uiterste best doen het iedereen naar de zin te maken. Jammer dat u het eten prima vond, maar toch met een 5 als 'onvoldoende' beoordeeld.

2. Bedankt voor reactie, fijn dat jullie er iets mee doen.
    Het cijfer 5 geldt ook voor het drinken. En aangezien we één drankje hebben gehad is dat voor mij onvoldoende.