Op dit adres zit nu: Loetje

1. Ik vind de inrichting van het restaurant best gezellig. Wij waren er met 5 personen en besloten geen voorgerecht te nemen omdat we anders het hoofdgerecht niet op konden, althans dat dachten we.

Een van ons gezelschap nam een vispannetje. Er zat vrijwel geen vis in. Een van ons gezelschap had een ander visgerecht maar daar zat geen smaak aan. De overige drie waren wel tevreden over het vlees.

Vrijwel alle gerechten werden opgediend met haricots (wel gesteld ongeveer 7 stuks) een schaaltje patat die een volwassen vent in zijn eentje op eet. Vervolgens wilden enkele mensen van het gezelschap een ijs als dessert maar dat hadden ze niet. Schijnt seisoen gebonden te zijn.

Al met al hadden wij na het vertrek in deze tent nog trek en zijn vervolgens op de Grote Markt wat gaan drinken met diverse snacks.

3,9