1. Vol verwachting ging ik naar dit sushi restaurant in Tiel. Echter ik kwam van een koude kermis thuis.
    Tokio Lounge presenteert zich als een restaurant waar de kwaliteit en de service hoog in het vaandel staan.
    Met alle respect voor de medewerkers en de eigenaren, maar leer eerst wat service bieden is en het je klanten naar de zin maken. Het neigt naar snel scoren van omzet. De sushi is op zich prima te eten maar niet super. Het is qua smaak en presentatie gemiddeld.
    De service is ronduit slecht. Lang wachten, weinig aandacht voor de klant, snel geserveerd met een snelle en slechte uitleg. Totaal geen kennis van de wijnen die ze serveren. Het personeel is veel te jong en onervaren.
    Op zich allemaal prima, maar pas de prijs er dan op aan. In combinatie met de wijn was het toch een pittige rekening. Maar de eigenaar past een beleid toe wat niet lang stand zal houden.
    Tip: doe wat met je personeel of pas de prijs aan! Of presenteer jezelf als een ordinaire vreetschuur. Dan had ik het van ten voren kunnen weten.

2,6