1. Jeroen Hazewinkel

Afgelopen zaterdag kwamen we min of meer toevallig in De Huifkar terecht. We wilden met de buren pannenkoeken gaan eten in Zeewolde maar bij Hans en Grietje was het vol. Maar we hebben geen spijt van onze uitwijk. De Huifkar is gezellig, en je kunt je auto er goed kwijt. Binnen werden we erg vriendelijk ontvangen en met zijn achten aan een speciaal opgestelde tafel neergezet. De placemats bevatten onder meer een kleurplaat voor de kinderen en dat viel in de smaak. Meteen een pot met potloden op tafel en ze konden los. Onze bestelling kwam lekker vlot en was dik in orde. Iedereen heeft gesmuld. De kinderpannenkoek van de jongste ging met smaak op, al vond ik dat die er iets spectaculairder uit had mogen zien. Maar op de kwaliteit was niets af te dingen. Dik in orde, ook het toetje en de koffie die we daarna nog namen. En de rekening viel dan ook nog eens mee. Voor ons echt een aanrader. En persoonlijk hou ik toch meer van iets kleiner dan van dat massale van Hans en Grietje.