1. Alex 136 punten

Op een absolute toplocatie in Vlissingen een bakje koffie drinken is altijd een geniet momentje van de dag, de schepen op de westerschelde varen op steenworp afstand langs.

In potentie een top tent, de Panta Rhei burger is formidabel lekker om postief te beginnen alleen het personeel kan (lees moet) een stuk beter, als ik bier in een warm glas krijg slaat het natuurlijk gelijk dood en dat is jammer als je rond de 5 euro betaald voor een flesje dat is misschien een kleine fout alleen is wel een fout die je niet mag maken. Het (jonge) personeel roept bij mij de indruk op niet zo gemotiveerd te zijn, en dat is jammer want de locatie en de kwaliteit is er nu alleen het personeel nog..

De prijs kwaliteit heb ik lager gegeven omdat de prijs van een bittergarnituurschotel echt helemaal nergens op slaat.. De prijzen van de drankjes en de eerder genoemde panta rhei burger (absolute aanrader!!) is marktconform alleen die snackschotel sla ik voortaan over.